سبک زندگی

برای درک بهتر مفاهیم یادداشت ها، به ترتیب از اولین یادداشت بخوانید.

سبک زندگی

برای درک بهتر مفاهیم یادداشت ها، به ترتیب از اولین یادداشت بخوانید.

امروزه به علت پیشرفت بشر ما نیاز به این داریم که زندگی کردن رو یاد بگیریم تا در پیچ و خم اختلاف طبقاتی و سواد و بی عدالتی و... به بیراهه نرویم. مهارت زندگی چشم شما را روی واقعیت ها نمی‌بندد بلکه می‌خواهد نوع نگرش شما را به دنیا زیبا کند. با اینکه هر یادداشتی موضوع جداگانه ای رو بررسی میکنه اما برای درک بهتر مفاهیم یادداشت ها، به ترتیب از اولین یادداشت بخوانید.
خوشحال می‌شوم نظرات خود را آزادانه بیان کنید و با شما در ارتباط باشم!

آخرین مطالب

من کی ام؟

پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۹، ۰۸:۵۴ ب.ظ

من کی ام؟ کیستم من؟ یک سوال با دو ادبیات در دو زمان مختلف! سوالی که تقریبا ذهن همه اندیشمندان، فیلسوفان، هنرمندان، پیروان راه حق و... را در تمام دوره ها به خود مشغول ساخته. مشغولیت نه به معنای عام بلکه به معنای یک جنگ حقیقی با خود!جنگی که تا به امروز برای خیلی از آنها پایانی عجیب داشته است! پایانی که ما آن را دیوانگی، جنون و از دست رفتگی میدانیم اما شاید این حقیقتِ عاقلی باشد! 

اینکه بدانیم کیستیم؟ از کجا آمده ایم؟ و به کجا خواهیم رفت! باعث شده تا بسیاری از مردان و زنان مشهور تاریخ دست به خیال بافی یا حتی دروغ بزنند! که این موضوع علاوه بر اینکه باعث شده مشکل بشر حل نشود. مسائل را پیچیده تر هم کرده است!

به راستی کیستیم ما؟ آیا شخصیتی که داریم در آسمان هفتم سرشته شده است؟آیا شخصیت ما را در لوحی در دنیای دیگری نوشته اند؟ آیا شخصیت ما را میتوان در صور فلکی یافت؟ فنجان قهوه چی؟! اثری از شخصیت ما در فنجان قهوه میتوان یافت؟

"کجا دنبال من حقیقی باشیم؟ "

#کیستم_من

#من_کی_ام

  • Saqi

نظرات  (۲)

شاید لوح سفیدی که باید خود بنویسیم...

پاسخ:
👍

به به وبلاگ رو با حضورتون نورانی کردین:))

.

براستی کیستیم ما؟شایدباید به همین مقدارکه هستیم

همین صورت وجسم ودرون افاقه کنیم!

پاسخ:
اختیار دارید. ما به خیل عظیم متفاوت ها پیوستیم. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی